MORE THAN A DOG - AISHA

12:27 pm



Napokon moj omiljeni post, ovo zvuči smešno jer je tek treći po redu ali ne moram ni naglašavati koliko je poseban kada se i Ajša nalazi u njemu. :) Bilo je besmisleno pokretati blog a da vam je ne predstavim odmah na početku u slučaju da je niste do sada upoznali na mom Instagramu ili Snapchatu ako ste me uopšte pratili tamo. Ukoliko imate psa, sigurna sam da možete da shvatite koliko je ta ljubav divna i neuporediva sa bilo čime. U maju je bilo godinu dana otkako je Ajša došla kod mene (stara je godinu i četiri meseca) i svakodnevno se pitam koliko bi celih godinu dana iza mene bili teži i sumorniji da ona nije bila sa mnom. Kažem sumorniji, jer nije bilo lako izboriti se sa ne toliko lepim situacijama i odlukama koje su se morale donositi u prethodnom periodu. Ali sve ima smisla kada vam jedan Bigl ulepšava svaki dan svojim pogledom, uništenim komadom garderobe, izgriženom obućom, pocepanom posteljinom i da ne nabrajam baš sve štete koje su se ređale, ali ja ne znam da se naljutim na nju. I na predugačkim šetnjama, moram naglasiti sam joj istinski zahvalna, svaki put iznova. Ne bih da se ovaj tekst pretvori u šablonski o ljubavi prema psu a i ne volim previše ljudima da objašnjavam koliko volim Ajšu. Kao što sam i rekla, to se ni ne može dovoljno približiti bilo kome, kao ni činjenica da svima govorim da je Ajša čovek a ne pas. Mali broj njih me razume. :)


I da ne zaboravim, jedna od lepših stvari koje su mi se desile zahvaljujući Ajši (a ima ih dosta da ne vredi ni pokušavati sve staviti u ovaj post) je ta da sam upoznala veliki broj sjajnih ljudi! Pored svih tih slučajnih prolaznika sa vlasničkim psima, ne mogu a da ne izdvojim grupu na Fejsu "MOJ BIGL". Grupa je osnovana od strane nekoliko divnih ljudi koji su i sami vlasnici pasa rase Bigl i trenutno je čini veliki broj vlasnika Biglova, mogu slobodno reći iz celog regiona, ne samo iz Srbije. Sam koncept grupe funkcioniše na nivou jedne "velike porodice", jer sve nas spaja ta nemerljiva ljubav prema svom Biglu. Svi članovi svakodnevno dele fotografije svojih lepotana, savetujemo jedni druge u različitim situacijama u kojima se zadesimo sa svojim psom. Da ne dužim više, jer na ovu temu bih mogla do sutra ali, ako kojim slučajem čitate ovaj post a imate Bigla u svojoj kući, obavezno mi se javite na nekoj od društvenih mreža kako bih vas priključila grupi "MOJ BIGL" jer je privatnog karaktera. Moram izdvojiti okupljanja Biglova koja su mi omiljena aktivnost koja funkcioniše zahvaljujući ovoj dragoj komuni. Usput, dok pišem ovaj post konačno sam preležala boginje koje su me pošteno omele u svojim planovima za narednih nekoliko nedelja, ali sada je sve lakše i ovaj tekst se piše dosta vedrijeg duha. :)

Do sledećeg čitanja,
Katarina





  



Outfit

T-Shirt: ZARASkirt: SPORTINA, 
Cardigan: Unknown, 
Boots: PARFOIS, Bag: Nike

Photography: Boris Marisavljević

You Might Also Like

2 comments

  1. Moram priznati, i meni je ovaj post omiljen! Ljubimo Rino i ja tebe i Ajšicu! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo i mi vas naravno! I uskoro se vidimo <3

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE