Tufne i pruge na 35 stepeni

4:34 pm


Šta se još može poželeti od petka a da to nije njegovo samo postojanje? U avgustu mesecu, zvuči suludo ovih skromnih nekoliko jesenjih stepeni pa iz tog razloga privodim ovaj post kraju u nadi će sutrašnji dan biti makar malo sunčan i potruditi se da liči na leto jer ne bih da i petak kao četvrtak prespavam uz kišu. Iz tog razloga, shvatila sam da je pravo vreme za objavljivanje posta za čije smo se fotografisanje Jovana i ja pošteno ošamutile od vrućine pre koju nedelju u julu. Osim što sam se kolebala da li da otkažem dogovoreno fotografisanje za taj dan, jer je bila velika vrućina, pomislila sam da konkretno nemam šta posebno da prikažem u ovom postu. Ali onda mi je sinula lampica! Moja dva omiljena dezena na jednom mestu, zar to nije dovoljno samo po sebi? - Nezamenljive tufne i pruge. Večno ću biti neodlučna šta mi se više dopada od ta dva printa. Sve ostalo je manje važno. :) Moram naglasiti da nisam hrabra u kombinovanju više dezena, i u mom slučaju ovo je bio specijalan izuzetak.




Upravo sam shvatila da je sada 01:23h i da napolju i dalje pada kiša, tako da moje nadanje da će petak biti sunčan, pada u vodu.

Čujemo se brzo,

Katarina








OUTFIT

Shirt: H&M
Shorts: Zara
Flats: Choies
Bag: David Jones (Glum up)
Sunglasses: Ray Ban

Camera used: Canon 7D
Photography: Jovana Jovanović

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE