OFF SHOULDERS

8:04 am


 S obzirom da je trebalo da ovaj post bude objavljen u ponedeljak, biću jako kratka sa tekstom i ostaviti vas da uživate u fotografijama. Moj savršeno isplaniran raspored za tekuću nedelju je potpuno poremetio kvar telefona i lap topa. Može se reći da sam ostala bez svog glavnog oružja. :) Pokušavam da pravim pauzu ali čini mi se da su mi se mnogo zaređale u outfitima majice golih ramena (ili sečenih rukava). Ne uspevam im odoleti a leto je pri kraju tako da me rastužuje pomisao da ih neću videti u novim kolekcijama. Ako uspem ispoštovati svoj plan i ne pokvari mi se još nešto (hah, bilo bi previše), novi post vas očekuje već u petak, kao po običaju. :)

Katarina












OUTFIT

Dress: Pull & Bear
Bracelet: Six
Bag: Glam up (David Jones)
Boots: Zara

Camera used: Canon 6D
Photography: Katarina Ilišković 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE