THE BLACK WEST

5:39 pm


Da li vam je možda poznat ovaj odevni komad garderobe u slučaju da ste pratili moj blog od samog početka? Kada sam ga kupila u Beču, mojoj sreći nije bilo kraja jer sam maštala o jednom takvom prsluku godinama. Ponosno sam vam ga pokazala u tada objavljenom videu na YouTube kanalu i brže bolje ga iskoristila za novi post - da za novi post u julu mesecu. :D Sada moram priznati da je to bila prevelika žrtva, jer skoro da sam nosila polujesenji outfit po jednom od najvrelijih letnjih dana. Kako se jesen približavala, ovaj božanstveni prsluk se opet našao među mojim prvim idejama za jesenje outfite. U trenutku planiranja novih postova, shvatila sam da ja u glavi zapravo imam 3 različita outfita koja sadrže crni prsluk i tako sam došla na ideju da bi najbolje bilo pokazati sva 3 načina kako se isti može nositi. Skoro pa genijalna ideja čijem sam se ostvarenju jako radovala dok se "mic po mic" predamnom nije stvorila sredina oktobra, sa svojom gomilom obaveza. Outfit koji sada gledate, fotografisan je još pretprošlog vikenda. 


Od tada nisam se uspela dogovoriti sa drugaricom ili mamom (tako funkcionišem kada me ne slika profesionalni fotograf) za fotografisanje naredne dve kombinacije. U celom tom odugovlačenju i svom nezadovoljstvu što moj post i dalje nije spreman, setila sam se da možda ne bi bila loša ideja objaviti odvojeno ove 3 kombinacije kako bih sačuvala svoje živce i održala pristojan kontinuitet. :) Nadam se da će vas preostala dva outfita sačekati u naredne dve nedelje. Takođe, moram napomenuti da su skoro sve stvari koje ćete videti u ta 3 posta iskombinovane iz prethodnih sezona. Dakle, nisu u pitanju nove kolekcije koje se trenutno mogu naći u prodaji (u ovom slučaju, sve sem H&M majice). Iskreno, obnova moje jesenje kolekcije je alarmantna ali ovi outfiti su me malo smirli kako su mi se ređale ideje a nadam se da sam ujedno i vama pomogla pri jesenjem kombinovanju. :)

Čujemo se sledeće nedelje, mnogo vas pozdravljam. :)

Katarina








OUTFIT

Vest: Bershka
T-shirt: H&M
Skirt: Pull & Bear
Boots: Parfois
Bag: Parfois
Necklace: Sportina

Photography: Jovana Stolica

You Might Also Like

3 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sjajno izgledas i mnogog mi se dopada tvoja ogrlica!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/off-shoulder-stripes-shirt-with-parka.html#comment-form

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE