MY POWER JACKET + NEW HAIR COLOR

8:34 am



Napokon stižem da završim ovaj post! Delovalo je kao da nikada neće biti objavljen a istinski sam bila nestrpljiva u nameri da vidite sjajnu Zarinu jaknu iz nove kolekcije i moju valjda skoro "plavu" kosu?! :D Mada i dalje se navikavam. Moram priznati da sam zadovoljna efektom koji je postigao moj frizer, ako naglasim da je prirodna boja moje kose tamno taaamno crna.


Čini mi se da su ovakvi modeli jakni uzastopno moderni svake zimske sezone, mada ja lično nikada nisam obraćala pažnju na iste. Onda sam najhladnijeg zimskog dana uletela u Zaru u potrazi za nekom odgovarajućom jaknom. Neodlučnost u kupovini mi nije poznata. Ja na prvi pogled znam da li je određeni model pravi izbor za mene ili ne.


Sada posle dve nedelje nošenja jakne sa fotografije, sigurna sam da nisam pogrešila u izboru! Konačno sam pronašla odgovarajuću sa kapuljačom, a da sam potpuno zadovoljna njenim izgledom a i kvalitetom koji opravdava cenu. Prethodnih godina sam se istinski kajala što sam se opredelila za zimsku jaknu bez kapuljače, ali zato sam ove sezone "mirne glave".


Iskreno, nikada nisam bila preterani ljubitelj kupovine skupljih stvari poput obuće, torbi ili zimskih jakni brendova koji nisu usko opredeljeni u proizvodnji za taj odevni komad garderobe. Moram priznati da sam u ovom slučaju pogrešila i možda definitivno promenim svoj sud pri narednim izborima u kupovini.


"Parka Jacket" ili jakna sa kapuljačom je pravi trend a ujedno i udobna i topla! Priznaćete da je to dobitna zimska kombinacija i da ste ubili dve muve jednim udarcem u tom slučaju. Nije teško pretpostaviti da jakna potiče sa područja Grenlanda, Kanade i Aljaske koja je odlično štitila tokom hladnih vremenskih uslova. Prvenstveno je najviše služila ženama koje su u njoj uspele da zaštite i svoju decu od jakih vetrova i zima. Kapuljače na jaknama poput moje su pogodne za takve uslove. 


Istaknutost takozvane "Parka" jakne u zapadnoj kulturi, zavladala je 1950-ih, prvobitno prihvaćena u upotrebi od strane SAD vojske i to u maslinasto-zelenoj boji sa dodatkom kapuljače zbog svoje praktične primene. Ranih 1960-ih ovaj model počinje biti uvršćen u upotrebi i od strane britanske subkulture - grupa stanovništva koja ima drugačija verovanja i ponašanja od najzastupljenijeg stanovništva po pitanju kulture (primer: hipici). Po jako pristupačnoj ceni, Parka jakna postaje i simbol mladalačkog bunta. 


Nadam se da vam se dopadaju fotografije koje su rađene petominutno, u pauzi fakulteta i ostalih popodnevnih obaveza. Takođe, radujem se ako sam vam pomogla pri izboru u kupovini nove zimske jakne - meni se tradicionalno svake godine stvarala mučnina pri pomisli koliko je teško naći odgovarajuću. Čini mi se da je ovog puta napravljen najkompletniji izbor. A da, radujem se ako vam je bilo zanimljivo da pročitate i kratku pričicu o prvoj nameni ove trendi i itekako praktične jakne! :)

Čujemo se uskoro,

Katarina :)



OUTFIT

Parka Jacket: Zara
Sweater: Tijana Žunić
Jeans: non branded
Belt: Pull & Bear
Boots: Bn Bos

Photography: Katarina Ilišković
Camera used: Canon 6D

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE