BACK TO BASICS

1:53 am



Hi guys! I'm totally late with this outfit from middle of December. Yes, I know it is bad, but holidays distracted me and so I decided to wait for the perfect moment to publish it. As spring is just around the corner, I'm pretty sure this style could be helpful to you. How to look good on daily basis with basic pieces. Simple doesn't mean boring for sure. I think this combo looks better than most of glitters and striking designs.

Od pokretanja bloga pa sve do danas, trudila sam se da sebi dajem slobodu, da pustim svoju maštu i krenem sa isprobavanjem što više različitih stilova, dezena, komada garderobe... Sva ona odeća za koju bih se inače trudila da budem racionalna pri kupovini i ubedim sebe da mi možda neće toliko biti potrebna i da neću imati prilike za nošenjem iste, sada je uspevala da dođe u prvi plan mojih odevnih kombinacija. Ali u jednom trenutku nagomilavanja stvari, uhvatim sebe kako nervozno preturam po svom ormanu i panično ponavljam: "Ja nemam šta da obučem!". Da stvar bude gora, takva panika i nesnalaženje prouzrokuje moje kašnjenje. Na kraju uspem naći nekakvo rešenje, pa se osećam nezadovoljno u garderobi koju nosim, ali se i problem iznova ponavlja. Ni jednog trenutka nisam uspevala da pronađem odgovor na pitanje gde zapravo grešim i kako je moguće da uvek imam više spremnih stvari za kantu ili poklon drugome, nego onih koje mogu biti upotrebljive i korisne za nošenje i kombinovanje.


I know the most of us are struggling with the "I've got nothing to wear!" issue. Before saying that next time, think what the biggest problem is. When shopping on sale, we usually go for those pieces with low prices without overthinking it. It is hard to deal with that, but just try asking yourself: "Will this fit well with the rest of my chlothes?". This is the key how you can achieve perfect outfits, even with basic stuff. Trust me, it can be better and work more on your side. :)

See you soon,

Katarina <3


U trenutku kupovine belog džempera sa fotografije i sreće zbog istog, posle dva meseca velikog broja kombinovanja i idealnog ukplanja, može se reći da sam došla do odgovora. Nedostatak dovoljno basic ili osnovnih (jednostavnih) komada garderobe koji se lako kombinuju! Da, zanimljiv šarenolik dezen na određenoj košulji, pantalonama ili majici zna da izgleda jako primamljivo za kupovinu ali da li možete takav model nositi često i uklapati ga uz ostatak garderobe koju posedujete? Moram priznati da mi racionalna kupovina nikad nije bila jača strana. Ovim outfitom sam uspela da sagledam svoj problem "trenutne sreće" koji naknadno prouzrokuje dublje nezadovoljstvo zvano "nemam šta da obučem".


Nikada nisam ni preterano razmišljala koliko je neki komad koji mi se dopadne upotrebljiv i slično. Reagujem impulsivno u trenutku kupovine, kao i većina devojaka, sigurna sam. :D Ovaj outfit je naizgled običan i neprimetan ali svaki njegov deo je dovoljno efektan zasebno. Ako govorimo o dnevnim, neobaveznim varijantama, ovo bi bio idealan predlog po mom mišljenju. Kako ne bi ceo izgled prerastao u previše beline i jednostavnosti, mala crvena torbica savršeno razbija monotoniju, zajedno sa suptillno iscepanim farmerkama, kratkih nogavica. Usput, da li ste i vi ljubitelji isključivo tamnog teksasa? Doduše, drug me je skoro ispravio da je ovo crni a ne tamni teksas ali ja poslednjih meseci preferiram samo takav. :)




Nadam se da sam ovim outfitom uspela da vas podstaknem o boljem uklapanju svoje garderobe i savesnijoj kupovini u kojoj snižena cena neće biti presudna. :)

Katarina <3




"With good basics you will have endless options"









OUTFIT:

Jumper: Zara
Jeans: Bershka
Sneakers: Springfield
Bag: Parfois

Photography: Katarina Ilišković
Camera used: Canon 6D

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE