AISHA'S BIRTHDAY

5:41 pm


Before we move on to next outfit post, let's take a little break with these different type of photos! In this case I gave up on the idea of showing you much of my style, trough this post, because it wasn't easy having to deal with two dogs on photoshooting. :D But I will try to show you some of these pieces in the couple of next blogposts. My friend Nevena and I decided to celebrate my dog's birthday together. Aisha turend 2, and we also decided to include her father Reno, whose owner is Nevena, in the post as well.

Pre nego što vas sačeka novi outfit post, odlučila sam napraviti predah jednim drugačijim. Ajšin rođendan zaslužuje mesto na blogu, a svejedno joj nije ni prvi post. :) Da li treba da naglašavam koliko mi je promenila život i koliko ga ispunjava svakodnevno? Neprekidna hrana za pozitivnu energiju i lep završetak svakog dana. P.S. Ajša je jedan od faktora zbog kojih sam se odlučila na pokretanje bloga. Koliko god čudno zvučalo. :)


Now when spring is just around the corner, this is the loveliest way to spend your day in case you have a dog. It even better if it is super active like mine. I'm always thankful to Aisha when I come home after long walk with her, and I realy feel tired but full of positive energy after quality time. So sunny days make me happy, and I always know how to spend one. 

See you next week.

Katarina <3

S obzirom da su sunčani dani pred nama, želela sam da vam prikažem moju varijantu idealnog. Kada se saberu i oduzmu velike kupovine, ispijanje čajeva sa drugaricama i slične drage aktivnosti ostaje ova kao nenadmašno najbolja opcija. Ukoliko imate dovoljno sreće da posedujete (ovo posedovanje zvuči previše odbojno i grubo) psa, ne dozvolite sebi da vam lenjost uskrati divan osećaj ispunjenosti i rađanja novih ideja. Da dobro ste čuli, jer ne postoji bolji način ohladiti glavu i razmisliti o novim potezima, rešavanju problema i pravljenju planova.


Sigurna sam da se mnogi vlasnici pasa mogu pronaći u ovom tekstu i da razumeju moj izbor provođenja svakog slobodnog sunčanog dana. Moram priznati da ovog puta nije bilo najlakše izboriti se sa dva aktivna psa, uključujući rođendanske rekvizite. :D Rođendani se nikada ne slave van društva tako da smo kao po običaju pozvali Nevenu i Rina (Ajšinog tatu) da nam se i ovog puta pridruže.

Vidimo se sledeće nedelje.

Katarina <3









Photography: Katarina Ilišković (@29birdy2)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE