PERSONALISED OUTFIT

7:26 am


I'm so excited to share with you first part of photos of this wonderful event! I will talk more in the next blogpost about it's concpet and share some nice news. :) And now, before you see the complete thing, I would like to introduce you to our outfits.

Prilično sam uzbuđena što ću objaviti veliki deo sa izložbe na mom blogu. Trudila sam se da ceo koncpet što bolje prenesem i bilo je jako iscrpljujuće tokom procesa same pripreme ali na kraju su se ipak sve kockice poklopile.


Yes, I said our. In this post, we have special guest. I could definitely be thankfull to my production professor who decided to organise this event. As he invited us students to participate, he set some rules. "You need to be elegant at this event, but to show your personal style on the other hand. Also, you should bring a companion". And I decided to invite my friend Igor Lucić who is a three time world champion in rowing and a fashion model.

Pre nego što vam prikažem atmosferu i neke od svojih divnih kolega u narednom postu na blogu koji će biti objavljen danas, odlučila sam da podelim teme u dva posta. Trenutni ima za cilj da prikaže naše personalizovane outfite. Kažem naše, jer u prvom delu posta imamo specijalnog gosta a personalizovani outfiti su zadatak koji nam je profesor zadao da ispunimo na prisustvovanju samog događaja.


I gave a lot of thoughts to "what to wear" question and how to show my personal style without just basic elegance? Ok, so I decided to start with my basic steps. If we talk about personality in wearing...that could be definitely my part of biker soul! Leather jacket, black boots and casual dress (this time with floral print). When I got this combo in my had I felt like that's it so I didn't want to think more about other options.

Pored elegantnih outfita koji su trebali da prikažu naš izraženi stil, trebalo je da na događaj dođemo sa pratiocem. Odlučila sam se da pozovem mog druga Igora Lucića da mi tokom ovog događaja pravi društvo. Igor je inače trenutno državni prvak u veslanju a tri puta je bio i svetski, takođe se bavi i modelingom pa sam bila sigurna da će mi se sa zadovoljstvom pridružiti.


At the end of story, I was really happy about choice I made for this night, also with outfit of my companion (even if we didn't plan to match). Now, stay up for other part of event (going in the next blogpost) as I'm waiting to get your feedback about this combo! :)

Katarina <3

Nije mi bilo lako pri odabiru garderobe ali posle dugog razmišljanja šta obući što dovoljno karakteriše mene, odlučila sam u razmišljanju da krenem od bazičnih stvari i tako došla do idealnog rešenja! Ono što najbolje oslikava deo moje bajkerske duše u oblačenju je definitivno kožna jakna (koju možete najčešće viđati na mom blogu), crne čizme i opuštena haljina (u ovom slučaju sa cvetnim printom).


Jedva čekam da čujem vaše mišljenje o ovom outfitu i s obzirom da se Igor i ja nismo dogovarali, dopada mi se kako smo se uklopili. Do kraja dana će biti objavljen i drugi post u kojem će biti više reči o samoj izložbi.

Katarina <3





OUTFIT:

My outfit:

Jacket: Orsay
Dress: American Rag
Mesh stockings: Golden Point
Boots: Parfois

Igor's (igor_lucic_) :

Blazer: Antony Morrato
Shirt: Massimo Dutti
Pants: Massimo Dutti
Shoes: Massimo Dutti
Bracelets: Olja Radovanovic (@z_and_lj_djindjuvice)

Photography: Marko Veljović (@markvel)

You Might Also Like

2 comments

  1. super ti je post, i mnogo mi se dopada tvoj autfit :D
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE