PINK BAG

6:01 am


Should I to talk about how a good bag can be powerful and compliment the whole outfit? That's what happened when I spotted this cute one in Zara. At the very first moment I imagened it with this look and how amazing it could fit.

Da li je potrebno da naglašavam koliko dobra torba može poboljšati celokupan otufit? Upravo to se dogodilo kada sam u Zari primetila torbicu sa fotografije. U prvom trenutku sam je zamislila uz ovu kombinaciju koja je već bila planirana za blog.


I'm not so fascinated by high heels at the moment, but I do love this pair with some of my outfits. This blouse isn't easy to combine with. It's shape is special and edges are short so I can only wear it with high waisted clothes.

Kao što sigurno znate, trenutno nisam previše oduševljena visokim potpeticama ali ove čizme volim da kombinujem uz neke svoje outfite (većinu potpeticama koje sam imala sam poklonila drugaricama jer kao što rekoh, trenutno se ne osećam previše prijatno u njima). Ova bluza je zaista specifična za kombinovanje. Oblik je poseban i jako je kratka da se može nositi samo na visok sturk.



I'm really satisfied with this look and it is good for both daily and night time occasions, for more elegant and any important event.

Katarina <3

Jako sam zadoovljna ovim izgledom i msilim da se super može kombinovati da dnevne malo posebnije varijante ali i za večernje prilike.

Katarina <3






OUTFIT:

Blouse: Zara
Skirt: Wish atelje
Boots: Zara
Bag: Zara

Photography: Katarina Ilišković (@29birdy2)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE