WHAT TO WEAR ON A NIGHT OUT

2:21 am



Okay guys, as I'm excited about spring and all outfits that you can wear during this period, before we start with it, I have a -what to wear for a night out- suggestion. And to achieve an effective look without buying new stuff! Everything on me is kind of old, but yes, I'm going like crazy with this look and trying to wear it almost everywhere.

Moj omiljeni trend za kraj zimske sezone i ulazak u rano proleće, bile su mrežaste čarape! :) Toliko su efektnosti dale svakom mom outfitu. Bez preterivaja, osećala sam se odlično svaki put dok ih nosim jer jednostavno bilo je neizbežno primeiti koliko upotpunjuju svaku odevnu kombinaciju. Naravno, u osnovi ja sam zaljubljenik u bajkerski stil i zamislite onda koliko isti deluje moćnije uz detalj mreže.


Don't blame me for too much mesh stockings in my blogposts. It is my favorite trend of the season. It perfectly matches my biker soul. So these stockings give every outfit a new note.

Neplanirano u poslednjem trenutku pred noćni izlazak za vikend, uspela sam spojiti ove odvne komade na jednom mestu i bila sam oduševljena krajnjim ishodom. Crno je uvek moj izbor, gotovo za svaku priliku. Ne mislim da me ta boja zatvara ili čini moj outfiti dosadnim. Naprotiv!



What do yo think about this look as a night out choice?

Katarina <3

Šta vi mislite, da li vam se dopao moj predlog kako se obući za izlazak? Naravno, sigurna sam da slične modele posedujete i vi, jer cilj je bio snaći se u poslednji čas sa onim što već imate u svom ormanu. :)

Katarina <3




OUTFIT:

Off shoulders top: Zara
Skirt: Bershka
Boots: Bata

Photography: Katarina Ilišković 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE