PROM NIGHT - FIND YOUR PERFECT OUTFIT

6:41 am



Arrival of  spring associates me not only to good mood but also prom nights. On this occasion, my first May past in work atmosphere, is the one with my friend Pavle Djurdjevic from Bosnia, who is a fitness top model, succsesfull Youtuber and he is doing video production as well. It wasn't hard to go back to role of a graduate as Pavle helped me  acomplish what I imagined. I remember very well the pressure I had during preparation for my prom night so I hope this will be helpful and useful for you guys. :)

Dolazak proleća pored lepog vremena i dobrog raspoloženja, svake godine me asocira na mature, apsolventske večeri i ostale proslave koje dolaze krajem zime. Tim povodom, moj prvi maj je protekao u fotografisanju, na kojem sam se potrudila da se vratim u doba mature i na što bolji način vam predstavim svoj sadašnji izbor kako bih se obukla za isto veče. Nije bilo teško vratiti se u ulogu "maturanta" kada mi je društvo pravio moj drug Pavle Đurđević iz Banja Luke, koji je po profesiji fitnes model, ima uspešan Youtube kanal a uporedo se bavi i video produkcijom. Potrudili smo se da na što bolji način iznesemo naše odevne kombinacije za "Prom Night" i možda nekome od vas pomognemo u odabiru. I sama vrlo dobro pamtim pritisak pri traženju savršene haljine i za malu i veliku maturu.



I spent May in a working mode. If we talk about shootings, faculty or part time jobs. As these photos wouldn't stay scattered on different social media platforms , I'm glad my next two blog posts will be on this topic. Without false modesty, I need to recognize that colaboration with Wish atelier gave me a confirmation in which way I want to continiue to build this story I started a year ago. It was not hard to find similar values between my work and Wish atelier ever since she started the brand  6-7 years ago. I was one of the first happy clients who patiently waited for their  dream dress. And I couldn't get enough of these dresses as years went on.

Maj mesec je za mene protekao radno na više polja. I kada govorimo o blogu i redovnim fotografisanjima, osmišljavanju sadržaja, fakultetskih obaveza i drugih malih honoranih poslova. Ali kako ove fotografije ne bi ostale "razbacane" po različitim društvenim mrežama, radujem se što će ovi bajkoviti outfiti upotpuniti moja naredna dva posta na blogu. Bez lažne skromnosti moram priznati da mi je saradnja sa Wish ateljeom dala potvrdu u kom pravcu želim da nastavim da gradim ovaj put koji sam započela pre godinu dana. Sa kakvim brendovima i materijalima želim da radim i koliko naše priče treba da budu usklađene. Nije bilo teško pronaći slične vrednosti između mog rada i rada koji prati Wish atelje od samog osnivanja, tačnije punih 6-7 godina. Bila sam jedna od prvih ushićenih mušterija koje su strpljivo čekale u redu za svoj model naručene haljine iz snova. A nestvarno lepe haljine su se nizale jedna za drugom u mom slučaju. Iz godine u godinu.


For that reason, it's been a pleasure to desing a post as we have today, with a clear concept in my head. Without a bit of doubt I knew which brend I want to work with. Even if I'm just at the begining of this story, I'm really picky about collaborations. As my blog grew from post to post, I started discovering my style much better. Now I clearly know what defines my personality when we talk about clothes. On one side is black colour, leather, metal, studs and biker boots, on the other side there are pastel colours, dresses in silk, satin, tulle and flower. For that very reason, my first choice was a long dress, mixed in shades of beige. pale pink and gold work, topped with silk and silk organza.

Iz tog razloga, nije mi bilo teško da osmislim post poput današnjeg, sa jasnom koncepcijom u svojoj glavi. Bez i malo razmišljanja znala sam čije haljine želim da nosim u ovakvoj priči. Iako se nalazim na samom početku svoje "blogerske karijere", pažljivo biram aktere koji će mi se pridružiti u ovoj životnoj avanturi. :) Kako se moj blog razvijao iz posta u post, i ja sam mnogo bolje pronalazila i otkrivala svoj stil. Sada dosta jasnije znam šta je ono što karakteriše moj stil oblačenja. Iako su to sa jedne strane crna boja, koža, nitne i bajkerske čizme, opet sa druge su to nežne pastelne boje, lepršave haljine, svila, til i saten. Baš zbog toga, moj prvi izbor bila je duga haljina pomešana u nijansama bež, bledo roze i zlatkastog rada, prelivena kroz svilu i svileni organdin. Pored fotografija, želela sam dodatno da vam približim kvalitet i unikatnost Wish atelje haljina tako da smo Pavle i ja pored ovoga, uradili i vdeo sa još nekoliko saveta za matursko veče, a njega možete pogledati na mojoj Facebook stranici, kao i behind the scenes verziju koja je trajala tokom samog snimanja. :)










Dress: Wish atelje

Make up: Marija Savićević

Male model: Pavle Đurđević

Photography: Katarina Ilišković

Location: Hotel Hyatt Regency Belgrade

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE