HOW TO STYLE SKIRTS AND DRESSES WITH SNEAKERS

9:07 am


Sneakers in combination with skirts/dresses is the combo I went for  most of the time during the spring, and now in summer season too. Definitely you could see me wearing these pieces almost every day! I started to mix these pieces totally by accident with the arrival  of warmer days. I just needed to find alternative to black boots. I am not a big fan of jeans during the spring and summer and I like to skip that shooping until the fall.

 Patike u kombinaciji sa suknjama/haljinama su bile nešto što sam najčešće nosila tokom proleća i sada leta! Definitivno ste u tome mogli najviše da me vidite u toku dana ili uveče. Sasvim slučajno sam počela da praktikujem ova dva odevna komada zajedno kako je dolazilo sve toplije vreme pa sam morala naći alterantivu crnim poludubokim čizmama. Nisam ljubitelj farmerki sa dolaskom lepog vremena a i jako mi teško pada kupovina novih modela, tako da najviše volim da taj šoping sačeka jesen. Zapravo se trudim da ih ne nosim tih nekoliko meseci dok ne zahladni.


As I wore this mix a lot, I decided to show you  my three outfits so you can see the diferent ways and how much possibilites you have. I think this compound is excellent if you want to make your outfit effective and not too sporty or even elegant, so you can make a perfect balance. :)

Kako sam ovaj miks mnogo nosila, odlučila sam da vam ga prikažem kroz svoja tri outfita, da biste mogli da vidite različite načine i koliko vam zaprvo ovi komadi garderobe pružaju načina. Mislim da je spoj definitivno odličan ukoliko želite da vaš outfit izgleda upečatljivo a ni previše sportski ni elegantno tako da možete doći do "zlatne sredine". :)











The outfit details:

First outfit:                                                                               
                                                                   
Denim jacket: Pull&Bear                                             
Shirt: H&M                                                                           
Skirt: Zara                                                                                                    
Sneakers: Office Shoes (Kitten)
Watch: D&G      

Second outfit:

Bomber jacket: H&M 
Dress: Pull&Bea
Sneakers: Springfield 

Third outfit:

Shirt: H&M
Skirt: H&M
Sneakers: Springfield
Watch: D&G

Photography: Katarina Ilišković

You Might Also Like

2 comments

  1. Mnogo mi se dopada kako si iskombinovala. Drago mi je da vidim nekoga ko nosi teksas suknje i ko uživa u njima ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se radujem kada vidim slične outfite po gradu :) <3

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE