HOW TO TURN ELEGANT OUTFIT INTO URBAN

10:52 am


It is not so characteristic for me to mix elegant pieces of clothing with sport or  daily outfits. But when we talk about Wish atelier feather skirt, it never fails to inspire me! In my latest post you could see a more basic example on how to wear this skirt, that's why today I went for an "urban look". Also, I believe that you don't need to wait for some special events to wear this skirt, instead, you can wear it on daily basis,  when you want to achieve that different type of outfit.

Nije mi svojstveno da elegantne stvari kombinujem sa "sportskim" i previše dnevnim outfitima. Ali, kada govorimo o Wish atelje suknji od nojevog perija, inspiracije nikad dosta! S obzirom da ste u prethodnom postu mogli videti jednu klasičnu i svedeniju varijantu kako ona može da se nosi, za današnji post sam se opredelila za malo "urbaniji" look. Ipak smatram da ne morate čekati samo specijalne prilike da biste je nosili, već to možete učiniti svakodnevno kada prosto želite da skrenete pažnju na sebe svojim drugačijim outfitom.


If we talk about more urban looks, I think this is the perfect combination of feather upgraded with denim and metal thread. Pull & Bear west is definitely excellent piece of clothing which will serve me this summer and give a complementary note to all of my outfits. You can easily see that I am a pink lover, so this body shirt with stickers perfectly combines with the rest of the outfit. Office Shoes sneakers totally won me this summer and I couldn't wait to see how they will match  this style. Definitelly, I didn't go wrong this time.

Ako govorimo o urbanijim varijantama, mislim da je ovo pravi trenutak da kombinaciju sa perjem upotpuni teksas i nitne. Pull & Bear prsluk je definitivno sjajan komad koji će mi u velikoj meri poslužiti ovog leta i dati upotpunjujuću notu mnogim mojim outfitima. Nije teško zaključiti da sam ljubitelj roze boje pa shodno tome, jedan bodi sa stikerima nije bio previše ni za ovu već dovoljno efektnu kombinaciju. Patike sa debelim đonom iz Office Shoes su me osvojile ovog proleća i jedva sam čekala da vidim kako će se pokazati i u ovoj kombinaciji. Definitivno mislim da nisam pogrešila u odabiru.


You know I always go for  more minimalistic look, but I would like to hear your opinion as well. Also, would you wear something simillar to this? 

And, I have to say, I had a blast during this photoshoot.

Znate da mi previše ekscentrični outfiti nisu svojstveni, ali volela bih da čujem vaše mišljenje o ovom i da li biste se odvažili nešto slično i sami da iskombinujete i nosite? Ja sam uživala na fotografisanju a usput smo uradili i video za moj YouTube kanal koji je od nedavno postao aktivan. :) U nastavku posta možete pogledati lookbook video sa još jednim outfitom u ovoj suknju.










THE OUTFIT DETAILS:

Vest: Pull & Bear
Body shirt: Pull & Bear
Skirt: Wish atelje
Sneakers: Office Shoes (Kitten)


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE