SIMPLE BLACK DRESS

2:52 pm


Who doesn't like blue cloudes and clear sky? My photographer and I came up with the idea to use rooftop for this shooting. We wanted to get some more neutral background but still effective. And I think we got the best results.

Ko još ne voli oblake i plavo nebo? Moja fotografkinja i ja smo došle na ideju da iskoristimo krov njene zgrade kako bismo upotpunili ovo fotografisanje, jer trebala nam je malo neutralnija pozadina a ipak dovoljno upečatljiva, tako da su prelepi plavi oblaci tog sunčanog dana učinili svoje. Ok, ne želim da zvučim kao sastav u osnovnoj školi ali zaista sam bila prezadovoljna rezultatima.


Actually, I will share a secret with you: this shooting was planned for one competition for which I applied and I am still waiting for the results. As I liked the photos I decided to put it together in one blogpost. For a really time we haven’t seen a  simple black dress on the blog. This model of dress is from Zara and it is old one. I really enjoyed wearing this dress long time ago. And know it is still popular because of the ruffles on the shoulders. We all know how much they are popular during this season. Personally, I am a fan of details on the shoulders. Even if this dress looks so elegant, I wore it so many times for daily occasions, just without high heels.

Zapravo otkriću vam malu tajnu: ovo fotografisanje je bilo planirano za jedan konkurs na koji sam se prijavila i trenutno još uvek čekam rezultate istog. S obzirom da su mi se mnogo dopale fotografije, odlučila sam da ih spojim u jedan post na blogu jer "klasične crne haljine" dugo nije bilo ovde. U pitanju je Zarin model od pre nekoliko godina i obožavala sam da je nosim bezbroj puta, a ovog proleća je poslužila u par prilika, zbog velikog povratka karnera u svet mode. A lično sam ljubitelj naglašenih detalja na ramenima i rukavima. Iako ova haljina nekima deluje strogo elegantno, ja sam je mnogo puta nosila i u dnevnim prilikama uz malo suptilniju obuću koja nisu samo visoke potpetice.


And about these beautiful heels from Nine West, I can’t go on without mentioning  their perfection and they are one of my favorite for sure! I am not crazy about fringe but I am surprised how lovely they fit this model of shoes. I guess they upgrade this model to look more perfect and you have more choices about your outfit. If you want, you can go elegant or bit more urban as military or biker. I'm telling your from my personal experience. Maybe I will share in the future some of these examples. :)

Ipak kada smo kod ovih Nine West sandala, ne mogu ne istaći njihovu lepotu i da mi trentno spadaju među najomiljenije! Nikada nisam bila ljubitelj resa ali sam oduševljena kako lepo pristaju ovom modelu. Smatram da resice ostavljaju prostora da outfit izgleda i elegantno ali i da se može iskombinovati uz malo urbaniju varijantu koja može biti militari ili čak bajkerska. Kažem to iz ličnog iskustva, a možda se i odvažim da neki od takvih outfita podelim u budućnosti i sa vama na blogu. :)


The outfit details:

Dress: Zara
Sandals: Nine West
Watch: D&G

Photography: Katarina Ilišković

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE