SUMMER MILITARY STYLE

3:28 am


The planned title for this post "How to wear military style in summer" has been canceled, because I have realized it is going to be almost the begin of September when I publish it. Then, I have decided to take a look at military-style during summer, in hope this could be helpful to you guys with coming of fall. As we are more welcome to wear lighter colors in summer, I still think we can go really cool with the beat of colors as well.

Planirani naziv ovo posta je promenjen jer je trebao da glasi "Kako da nosite militari stil tokom leta". Onda sam zastala i shvatila da će već biti prvi dani septembra kada budem ovo objavljivala tako da naslov neće imati istu težinu. :) Svakako sam odlučila da se osvrnem na militari stil tokom letnjih dana, na koji način sam ga ja lično kombinovala, uprkos tome što tokom tog peroda svi preferiramo svetle boje.



If you are a lover of this style, I guess it will not be so hard for you to combine it, no matter time of the year. I think military is really good for different type of outfits - same with daily occasions or for a night out.

Ako ste zaljubljenik u militari stil ili armi kako ga češće nazivaju, mada je meni lično prva verzija bila nekako simpatičnija i bliža za korišćenje. Elem, ako ste zaljubljenih u ovaj stil, verujem da vam neće teško pasti da neke odevne komade kombinujete i na jesen, tako da se nadam da će vam ovaj post i dalje biti koristan i dati nove ideje.

If you add good pieces of jewelry, high heels and fringes for example, you can get really nice type of outfit for a night out. On the other hand, there are a lot of military daily outfits with that look really comfy yet still trendy.

Mislim da su "zagasite" boje podjednako efektne za svako godišnje doba i da ih možete nositi i za dnevnu varijantu ali i noćnu ako svojoj odevnoj kombinaciji dodate upadljiv nakit, visoke potpetice i slično. U mom slučaju, to su crne sandale na rese koje smatram da su posebno doprinele prvoj odevnoj varijanti a u slučaju druge poslužila sam se starim ali jaako udobnim Aldo platformama.


Both outfits in this post are more for summer night occasions as you can see. I found these old Aldo wedges, and in my opinion, they fit pretty well with this second outfit. Please, leave me a comment below or write to me on some of my social media if you love this style as I do! :) See you in the next blogpost.

Nemojte propustiti da me usrećite komentarom, ako ste kao i ja zaljubljenik u militari stil! Biće mi drago da čujem da nas je više, hihi. :)







Outfit details:

First outfit:

T-shirt: Zara
Skirt: Pull & Bear
Sandals: Nine West
Bag: Parfois

Second outfit:

Top: Bershka
Jacket: Stradivarius
Shorts: Mango
Shoes: Aldo
Necklace: Sportina

Photography: Katarina Ilišković

You Might Also Like

5 comments

  1. Odlične kombinacije, baš mi se sviđaju. Suknja u prvom outfitu je apsolutno preelepa!
    INače, da li imaš gfc garget na blogu? Ne mogu ga pronaćii. :/

    Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sandra, baš mi je drago da ti se dopao celokupan post! :) Ako si mislila na opciju za praćenje: kada ulaziš sa telefona i skroluješ do dole, posle blog arhive se nalazi opcija follow by email, a kada ulaziš sa računara ista je na desnoj strani. ❤

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala draga Tatjana ponovo! :) Drago mi je da pratiš i nove postove. ❤

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE