LET'S TALK ABOUT FASHION

1:03 am


So many times I have changed topic of today's post, but I realized that it is much better to decide quick, or this beautiful palms on my photos will not have any sense by coming of fall. That's why I decided to share with you some of my thoughts about fashion and style which I came to realize during my blogger experience. Apart from this, I was reading one of fashion books and I am pretty inspired, and I  am planning to include it into my library as a regular literature. If somebody is interested in it, the name of the book is Fashion and Style Book by Bonnie Marcus. And this book gave me really good advice about fashion, style and I got new knowledge.

Već mnogo puta sam promenila temu današnjeg posta, ali shvatila sam da je bolje da se ubrzo odlučim, inače ove palme na kolažima neće više imati poentu niti letnju simboliku, što i jeste bio smisao uz outfit kao što je ovaj. Odlučila sam da podelim sa vama nekoliko usputnih saveta o modi i stilu do kojih sam došla kroz svoje blogersko iskustvo od godinu i nešto dana, a pored toga i čitajući jednu od modnih knjiga, što planiram da uvrstim u svojoj biblioteci kao redovnu literaturu. Ako nekoga zanima, knjiga koja mi je dala nove ideje ali i znanja o modi, sa prelepim ilustracijama se može naći u Vulkanu. Zove se Fashion Style Book a pisac je Bonnie Marcus.


We could say that this would somehow be the continuation of the topic from the last blogpost, If you  read it. I wrote about how I have built my style and everything I learned thanks to my blog. Actually, I was pretty sure that I am just a typical girl which is miles away from fashion world and any rules. And that all stuff I like to wear, doesn't have any sense or value with big trends. But when I started to investigate more, learning and discovering and building my style, now I perfectly know how to describe and explain what I like to wear, and which type of clothes makes me feel the real part of myself. Also, I know how to add different trends to my style but not to loose my personality and  point of view.

Možemo reći da će ovo biti na neki način nastavak teme iz prethodnog posta za slučaj da ste ga čitali. U njemu sam se dotakla izgradnje svog stila i šta sam sve naučila zahvaljujući blogu. Zapravo, ja sam bila sigurna da sam neka tamo devojčica koja je miljama udaljena od mode, modnog sveta i bilo kakvih modnih pravila. Da to što ja volim da nosim nema mnogo veze sa zvaničnim trendovima. A onda kada sam počela više da istražujem i učim, na taj način i da nadograđujem svoj stil, sada odlično znam da ga opišem i da objasnim šta je to što ja volim da nosim, u čemu se najbolje osećam i kako mogu trendove dodavati svom stilu, a da on i dalje zadrži svoju "ličnost" i početnu zamisao.


I learned I am not a lover of pants or jeans as well. That my often worn leather jacket and black boots even from primary school it is not that accidental. And the thing I don't like to wear striking jewelry, and I do not consider it needs to be a part of every single outfit. That is not because I am not educated enough about fashion, I just don't like how it fits with my style. And all that "girly" dresses could fit great with daily outfits, not just for special events and if you add a biker pair of boots, they get a new dimension. For example, I always liked to wear hair accessories, but I don't know why I was scared to wear them often. Of course, now I do. That's why I'm sure that style is about your personality, and everything else comes later. When I think more about past, I realize that all those pieces of clothing I like to express myself with now through my blog and I wore earlier, unconsciously were symbol of my style. Simply, before blog I didn't find myself analyzing my every daily outfit, but now I do it with pleasure.

Naučila sam da nisam ljubitelj pantalona i farmerki. Da moje nošenje kožne jakne i poludubokih patika i čizama još od osnovne škole nije baš slučajno. I to što ne volim upadljiv nakit, niti smatram da treba da bude deo svake odevne kombinacije, ne zato što se jednostavno ne razumem i ne znam da ga kombinujem, već on ne odgovara mom stilu odevanja. Da "girly" haljine mogu odlično da se kombinuju svakodnevno, ne samo za posebne prilike, a uz crne bajkerske čizme dobijaju potpuno novu dimenziju. Sada takve stvari znam mnogo bolje da objasnim. Uvek sam volela aksesoare za kosu a ne znam zašto sam ih se pribojavala, ali od početka bloga nosim ih sa zadovoljstvom. Zato sam sigurna da je stil deo ličnosti, a sve drugo se kasnije nadograđuje i kombinuje. I sada što više premotavam film, sve te odevne komade koje sada volim da naglašavam kroz blog, ja sam nosila mnogo ranije, ali nisam ni bila svesna da su oni "zaštitni znak" mog načina odevanja. Jednostavno, kada nisam imala blog nisam imala ni vremena da se svakodnevno udubljujem u svaki svoj outfit i analiziram ga, a sada to radim sa zadovoljstvom.


Trust me, in the first months of blogging I started feeling pressure to follow every single trend which appeared on market and I considered as a part of my hobby. Of course, now I very well know which trends I will say "no" to and which are not fit with the rest of my personality. I am sure my style can't by changed with any of trends, that's why I am happy to know how to add new details and pieces but still to save basic.

Verujte mi da sam u prvih nekoliko meseci blogovanja počela da osećam pritisak da ispratim svaki trend koji se pojavi na tržištu, jer smatrala sam je to poput moje odgovornosti i u sklopu ovog hobija. Ali sada vrlo dobro znam kojim trendovima ću reći ne i koji ne leže mom temperamentu oblačenja i neće se nikada naći kao deo ni jedne moje kombinacije. I sigurno je da moj stil ne može zameniti nikakav trenutni način oblačenja, jer ja sam srećna što uvek znam kako da pristigle odevne komade u novoj sezoni približim sebi, a da ne izgubim ono što je prepoznatljivo i po čemu me ljudi već sada simbolizuju.


Still I am not sure if this post stays within the lines of the topic but I am over the moon that yesterday I aced the exam related to blogging and that when professor asked me why I think I know fashion, I knew the answer. "I have been asking myself the same question ever since I started blogging, but now I know I understand fashion because I truly enjoy every moment of coming up with new outfit ideas and advising others". To be honest, I think I presented my blog and my work on it the best I could, together with my thoughts on how it is supposed to grow and which way I wanted to go. Now that the exams are almost behind me, I look forward to every single post I am preparing.

I dalje nisam sigurna koliko ovaj post uspeva da stane u jednu nit tematskog teksta na koji navodi naslov, ali sam posebno srećna što sam juče dobila maksimum bodova na ispitu koji je bio vezan za elaborat svog bloga, i što kada me je profesor pitao zašto ja mislim da se razumem u modu, znala sam da mu odgovorim: "Isto sam se i ja pitala na početku bloga, ali sada znam da se razumem u modu jer istinski uživam u svakom trenutku dok osmišljavam novi outfit ili dajem drugome savet." Ruku na srce, mislim da sam na ispitu odlično prezentovala svoj blog i celokupan rad na njemu, zaključno sa izlaganjem moje ideje i zamisli u kom pravcu želim da idem. Nego, sada kada prolaze ispiti, radujem se svim postovima koje vam pripremam u narednom periodu. :)))


Outfit details:

Shirt: H&M
Skirt: H&M
Sneakers: Springfield
Watch: D&G

Photography and edit: Katarina Ilišković

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE