FREE TIME WITH AISHA

4:52 am



Jedna od mojih omiljenih vrsta postova su oni u kojima se nalazi Ajša! Jako su retki, pre svega zbog teže realizacije od običnog. Pored regularne pripreme za fotografisanje, u glavnom moram i obezbediti prevoz kolima zbog Ajše i komplikacija sa gradskim prevozom. Naravno, moram i nju pre toga okupati i uredno očetkati i izabrati što lepši povodac. Kako ne bi pravila haos u kolima i na određenoj lokaciji za fotografisanje, moram je i nečim dovoljno dugo animirati. To su samo neki od uslova koji zahtevaju slikanje sa Ajšom. :)





Nažalost, koliko god da su mi ovakvi postovi dragi i uvek mi ostanu prelepe fotografije, jako su retki zbog prethodno navedenih uslova. U današnjem postu sam želela da vam pokažem još jednu od mojih omiljenih aktivnosti kada imam slobodnog vremena. Ne postoji ispunjeniji dan od onog koji je proveden sa Ajšom. Neizmerno sam srećna zbog svoje tada prilično iznenadne odluke da kupim psa. Ona mi je mnogo promenila život, i donekle uticala na moju tada životnu prekretnicu kada sam menjala fakultet i odlučila da započnem blog koji je do danas postao moja najvažnija stvar, fokus i velika motivacija za sve ostalo.



Mislim da donekle i svi vi prepoznajte koliko mi je Ajša važna i da je tretiram više od običnog kućnog ljubimca. Zapravo, postovi sa Ajšom na blogu su jedni od onih sa najviše pregleda. :D Obožavam da provodim vreme sa njom i van kuće i ne smatram da pas samo tome treba da služi i da je najveći stepen brige ako vam je pas u kući i tu provodi ceo dan, jede, spava i izađe sa vama u šetnju na 15 minuta. Baš zbog toga, ovakvi dani su za mene neprocenjivi. Jedan od razloga zbog kojih bih želela da imam kola je i između ostalog da mogu više svog slobodnog vremena u toku dana da provodim sa Ajšom.




Ukoliko niste pogledali, ostaviću vam ovde link od mog videa sa Ajšom gde sam više pričala o tome kako sam se odlučila da kupim psa. Moram priznati da u poslednje vreme razmišljam o pravljenju Ajšinog Instagram profila kako bih mogla bez razmišljanja da objavljujem sve te njene prelepe fotografije koje imam. Ali i dalje se razmišljam, baš iz razloga što znam koliko bih volela da se posvetim i njenom Instagramu. :D Nadam se da su vam se dopali ovakav malo drugačiji tekst od većine modnih na mom blogu i fotografije. <3










 


Photography: Jelena Simonovic (@jsimonovic)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE