MY BIRTHDAY DRESS & WHAT TO WEAR FOR A NEW YEAR

3:48 am


Za kraj 2017. godine i više mi je nego drago što je završavam sa jednim od ovako božanstvenih postova! Mogu slobodno da kažem da je fotografisanje sa Sunčicom bilo jedno od najlepših i najprofesionalnijih u ovoj mojoj maloj i skromnoj blogerskoj karijeri. :)


Kako ste haljinu već imali prilike da vidite u prethodnom postu sa mog rođendana i na slikama na Instagramu, ja sam ipak smatrala da je ona previše posebna i da zaslužuje da joj posvetim još jedan zaseban post. Pored toga što je prava rođendanska, odlična je i za proslavu Nove godine tako da to je moj predlog broj jedan za vas, ukoliko se i dalje niste odlučili oko svog outfita a imate u planu svečanu proslavu. Kada su posebne prilike u pitanju, u većini slučajeva se odlučim za brend Wish atelje jer posle dugog niza godina znam da će odgovoriti na sve moje zahteve i da kvalitet i efektan model neće izostati. A i kako ostati ravnodušan na materijale kao što su til, saten i svila?


Iako sam znala da hotel Crystal ima prelepi ambijent, zbog čega sam ga i odabrala, nisam ni slutila da će se tematski u ovoj meri uklopiti uz kompoziciju mog outfita, tako da sigurna sam da ovo nije i moje poslednje fotografisanje u njemu. Kao što dobro znate, zastupnik sam minimalizma i u većini će me perlice i šljokice zaobići, mada ne krijem da volim da ih nosim za posebne prilike što se spontano dogodilo i ovog puta.


Imala sam zaista problem oko drugih detalja koji mogu da pariraju jednoj ovakvoj haljini. Iako je boja jako nežna, što mi se dodatno dopada, jer nisam preveliki ljubitelj zlatnih nijansi, Zarine cipele su mi izgledale kao idealan model u bordo boji, mada sam se trudila da obuća ne bude makar skroz crna jer bi previše grubo izgledalo uz nežnu haljinu poput ove. Naravno, obožavam lakovani materijal tako da je PVC trend dobrodošao u moj garderober (što možete primetiti na cipelama).


Frizura i šminka su definitivno odgovorili na zadatak i nisam mogla biti srećnija što su se moje lokne ovako dobro držale jer je to inače retkost za moju kosu. Nisam nikada mnogo pisala o tome, ali zaista sam prava srećnica što za svako posebno fotografisanje imam pri ruci profesionalnog šminkera, moju najbolju drugaircu Maju. Znate da nisam najveštija kada je šminka u pitanju, a ipak ona mnogo upotpuni celu priču i znam da efekat ne bi bio ni približan bez nje. Srećom imala sam od ranije torbu u identičnoj nijansi kao što su cipele, tako da za mene je ovo bio jedan kompletan outfit bez potrebe za nakitom.


Sigurna sam da i vi delite moje mišljenje i jedva čekam da čujem vaše komentare o ovom outfitu i Sunčicinim kao i uvek bajkovitim fotografijama. Posebno se radujem praznicima, ali i svim svojim idejama koje planiram u narednom periodu tako da jedva čekam da se još više družimo nego narednih meseci. <3

Katarina










Outfit details:

Dress: Wish atelje (@wish_atelier_by_kety)
Shoes: Zara
Bag: David Jones

Hair: Aleksandar Mijučić (@aleksandar_mijucic_hair)
Make up: Marija Savićević (@ms_make_up_)
Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

Location: Hotel Crystal (@crystalhotel)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE