SWEET 25

4:55 am


Druga polovina novembra uvek prođe u pripremi mog rođendana a prva polovina decembra na sabiranje utisaka o njemu! Još kao dete sam stekla naviku da slavim svoj rođendan i kada to ne uradim osećam se jako čudno, tako da sam i ove godine želela da okupim najdraže ljude na jednom mestu. Iskrena da budem, potrudila sam se da se ne opterećujem previše fotografijama za blog, već više da se posvetim svojim gostima.


O haljini neću mnogo pisati u današnjem postu, iako bih mogla mnogo pasusa da joj posvetim. Ovakav model nije nešto za šta bih se opredelila na prvi pogled. Dok sam birala rođendansku haljinu u Wish ateljeu, imala sam dilemu pri izboru, a ova zlatna je bila predlog mog dečka, inače se ne bi našla ni u mom najširem opticaju jer se retko opredeljujem za zlatne detalje, materijale, pa čak i perlice moraju biti specifično aplicirane na materijalu da bi me zainteresovale. Jako sumnjičava pristala sam da je probam i iste sekudne kada sam se pogledala u ogledalu shvatila sam da je to pravi model haljine za priliku kao što je moj 25. rođendan! :)


Kako ne bi prošla ništa manje zapaženo na mom blogu, odlučila sam da joj posvetim zaseban post koji ćete moći da vidite na mom blogu u narednih nekoliko dana. Potrudiću se da to bude što pre, jer jedva čekam da podelim sa vama nove fotografije koje se za sada nalaze samo u mom privatnom folderu. :)

Katarina <3





















Dress: Wish atelje (@wish_atelier_by_kety)

Make up: Marija Savicevic (@ms_make_up_)

Photography: Jelena Simonovic (@jsimonovic)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE