WHAT TO WEAR FOR A NEW YEAR PART 2

3:38 pm


Ako vas hvata panika jer ne znate šta ćete da obučete za Novu godinu koja je za svega nekoliko dana, onda se ubrajamo u istu grupu ljudi. Kao i prošle godine, odlučila sam da uradim jedan post sa opuštenijim outfitom koji nije za strogo elegantne prilike i ova odevna kombinacija je iskmbinovana u poslednji čas pred fotografisanje, inače nije ni bilo u planu da se tematski tako nešto radi već je samo moja rođendanska haljina bila planirana.


Pliš se prošle zime vratio u svet mode i to na velika vrata. Ranije nisam volela mnogo da ga kombinujem, ali moram priznati da sam promenila mišljenje i dopada mi se na koji način može da se upotpuni i izgleda elegantno, a opet možete ga prilagoditi i za neke običnije prilike i i dalje će biti upotrebljiv. Hajde, dala sam šansu nakitu jer volim da pored čokera nosim ogrlice koje su u ovom slučaju do pola upale u moju majicu.


Čokeri zaista znaju odlično da ulepšaju svaku kombinaciju i daju joj na upadljivosti. Ovaj kombinezon je bio jedno povoljno otkriće u H&M-u, a odlična je vest da ga još uvek možete pronaći u radnjama, tako da moj vam je savet da požurite jer je odličan za kombinovanje i sklop boja je divan. Ko kaže da su cvetni dezeni samo za proleće?


Da nije bloga, možda nikada ne bih shvatila važnost posedovanja basic komada! Ne možete ni da zamislite koliko me je puta ova majica spasila u najrazličitjim outfitima. Ona je sve samo ne obična, zbog svojih suptilnih "zvono" rukava i mislim da je odlično što je bele boje pa dovoljno može doći do izražaja. Definitivno je ovakva kombinacija "izazovnija" ukoliko se nosi bez majice u osnovi, ali smatram da je na ovaj način stilski upečatljivija i sklop boja više dolazi do izražaja.


Za kraj sam ostavila sada već čuveni model "čarapa" čizama koji iako je na sličan način bio u trendu prošle zime, ove godine je to utrostručeno rekla bih. Znate da retko nosim visoke potpetice, ali moram priznati da mi se ovaj Zarin model posebno dopao kada sam videla koliko se  dobro uklapa uz različite odevne kombinacije kada je moja garderoba u pitanju.


Ovo bi bio ujedno i moj poslednji post u 2017. godini i kako poslednjih dana decembra kreće gužva, mislim da ću joj se uspešno priključiti, jer mi je i ceo mesec bio prilično haotičan. Vidimo se sa novim postovima već posle prve nedelje januara. :)

Katarina <3







Outfit details:

Jumpsuit: H&M
Blouse: Bershka
Boots: Zara
Choker: Bershka
Necklace: H&M

Make up: Marija Savićević (@ms_make_up_)
Hair: Aleksandar Mijučić (@aleksandar_mijucic_hair)
Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

Location: Hotel Crystal (@cryistalhotel)

You Might Also Like

2 comments

  1. Divne slike kao i kombinacija! Pogotovo mi je interesantna priča koju provlačiš kroz slike, što celom autfitu daje neku drugačiju dimenziju i čar. :)

    Novi post: ideje za poklone
    G i v e a w a y na blogu!
    Giveaway: instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo draga i želim ti srećne praznike! :) <3

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE