WINTER STYLE: COMPHY IN (FAUX) FUR

9:18 am


When I started preparing this post I have realized that my first blogpost in 2017 was in this coat as well. I need to recognize that this piece of clothing is still one of my favorites fashion pieces during winter. Faux Fur is really effective to combine with different colors and also it looks cool as a vest because it sleeves are faux leather.

Kada sam pripremala ovaj post, setila sam se da sam i prošlu godinu započela postom na blogu u ovoj jakni-kaputu. Moram priznati da je ona i dalje jedan od mojih omiljenih odevnih komada tokom zime. S obzirom da je veštačko crno-belo krzno jako efektno za kombinovanje sa drugim bojama, a takođe deluje ujedno i kao prsluk, jer su rukavi od eko kože.


This pink sweatshirt from Pull&Bear I bought last summer on sale, and I knew it will be great fashion piece to combine with other stuff.  For today's outfit, I choose to mix with black denim ripped skirt with metal threads from Zara. At the end, I fell in love with this fashion trend - socks boots! In my opinion, these one from Zara are the perfect pair of boots which you could find in Serbia. Especially with this tape on the side.

Znala sam da će se roze duks iz Pull & Bear-a koji sam još letos uzela na sniženju, odlično uklapati uz različite odevne kombinacije. Ovog puta odlučila sam se za tamnu iscepanu teksas suknju iz Zare sa nitnama. Pred kraj 2017. godine, moram priznati da ipak nisam ostala ravnodušna na čarapa-čizme i ovaj model iz Zare me je skroz osvojio. Mislim da je jedan od najlepših koji se mogao naći kod nas a pogotovo mi se dopada diskretna traka sa strane, tako da one nikako nisu klasične ni suviše jednostavne.


In continuation of this post, you can find a new video on my YouTube channel - "Behind the Scenes" version of this shooting. I really like those kinds of activities and I believe this is not my last video for some shoot. I hope you like this outfit and I would love to hear from you, would you try to wear any similar combination? I will try to post new outfits really often and I am so happy because warmer days are closer, so I know I will get new inspiration when it comes to fashion! 

Katarina

U nastavku posta možete pronaći link do mog novog videa u kome se nalazi "Behind the Scenes" verzija sa ovog fotografisanja. Aktivnosti iz kamere su mi uvek iznova zanimljive i verujem da ovo neće biti i moj poslednji vlog sa slikanja nekog outfita. Nadam se da vam se dopada moj današnji outfit i volela bih da čujem od vas ukoliko biste nešto slično i sami iskombinovali! Potrudiću se da redovno izbacujem nove outfite u narednom periodu, a posebno me raduje što se bližimo toplijem vremenu i proleću što ujedno i daje mnogo nove inspiracije kada je oblačenje u pitanju.

Katarina <3


                                                                                 









Outfit details:


Faux Fur Coat: Only
Sweatshirt: Pull&Bear
Skirt: Zara
Boots: Zara
Belt: Modna kuća MONA
Bag: Zara


Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

Location: Dolce Tintolino (@dolcetintolino)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE